عشق یعنی

 گذشته ای که حالمان را گرفته است آینده ای که حالی برای رسیدنش نیست و حالی که حالمان را به هم میزند ...... چه زندگی خوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------

عشـــ♥ــــق یعنی: یــــه نفر هست که بدون فکر به نتیجه و آینده هر روز بیشتر از دیروز دوستت داره.

--------

این قدر دوری مکن که بـــــــــرباد میشـــــــــــــــــــــــوم رفتــه رفتــه آخر زیری خاکـــــــــــ میشــــــــــــــــــــوم بعداز رفتنم دیده به گریـــــــــان میشــــــــــــــــــــــوی ازین دوری کردنت آخــــــــــر پیشمان میشـــــــــــــــــوی

--------

اگـــر گریــــه نمیکنم فکر نکن از سنـــگم ! من مـــــرد هستم … تنهـــایی قــــدم زدنم از گریــــه کردنــــ دردناکتــــر استــــ مـــرد از زن خیلیــــ تنهاتــر استــــ … مـــرد لاک ناخن نمیــــزند که هر وقت دلش گرفتــــ دستــــش را باز کند و به ناخـــن هایش نگــــاه کند ! مـــرد موهایش بلند نیست کـــه در بـــــی کســـی کوتــــاهش کند و لـــــج کند با تــــمام دنــــیا ! مـــرد حتـــی دردهایش اشکــــ که نـــــه , سنگــــ میکند و میچســـباند به پیــــشانیش میـــشود گفتـــ : مــــیم مثـــــلـــ مــــــــــــــرد ♥ بــه سلامتــی همۀ مــــرد هـای واقـعـی ♥

----------

دیوانگی می خواهد وقتی نمی دانم کجای خواب هایم دوستت دارم هایت را با بوسه ای نثارم کردی که در تمام بیداریم خراب توام …

----------

چگونه استـــ حال من… با غمـــ ها می سازمــــ… با کنایه ها می سوزمــــــــــ… به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ… لبخندی تـــلخـــــــ…. خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا… می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ… از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر فقط یک قبـــــــــــــــر… در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ... خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ…

----------

همیشه همیشه همین طور بوده ی روزی به ی هوایی بر میگردد !! خیالی نیست ... مانده ام در چشمانی به اون زلالی جا دادی اون همه ریا را

----------

دلم شور میزنه... میترسم صبح که از خواب بیدار شدم... از قاب عکستم رفته باشی... از تو بعید نیست..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:, | 11:25 | نويسنده : محدثه خورشیدی |