آه

                                                                                                                                

  امروز استاد سرکلاس میخواست خاطره تعریف کنه.. گفت یکی از دوستام تازگیا استاد شده به من میگه چطوری استرس نداشته باشم مقابل اینهمه دانشجو؟؟ منم بهش گفتم جانم فرض کن تو مزرعه ای و داری به یه مشت گاو درس میدی..!!!!!!!!! من:/ بچها کلاس:/ استاد:)

----------
اس ام اس یارو قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستیه... پادشاه بی رقیب فلاکت و بدبختیم که هست اونوقت پشت پیکانش نوشته :خدایا حافظم باش حسودان در کمینند... آخه من چی بگم الان؟!
----------
ﺧﺪﺍﯾﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﻨﺎﻫﻤﻮ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ ؟ ﺁﻫﺎﻥ ﺍﻭﻥ ﮔﻨﺎﻩ ؟ ﺣﻠﻪ ، ﺭﺩﯾﻔﻪ !!! ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺷﺪﻡ ، ﺍﻭﻧﻮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ …
----------
یه پسر 12 ساله پست گذاشته: امروز دستِ عشقم را در دستِ دیگری دیدم… از عشق متنفرم و دیگر عاشق نمیشوم کسی میدونه دسته ی پلی استیشن این بچه کجاست !؟
---------
توی آسانسور بودم یه دختری هم سوار شد اول ساکت بود بعد گفت : چطوری ؟ گفتم : الحمدلله یه نگاهی به من کرد ، هندزفری شو جابجا کرد ! معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه! هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم : الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله …
--------
دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم! بیرونش مازراتی بود توش اما مثل پراید بود!! ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت تصویر پراید پخش می کرد!
--------
ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺯﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﮕﺶ ﺍﺯ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ اومد ، ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺳﮕﺶ ﮔﻔﺖ: ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺰﺍﺭ ﻋﻤﻮ ﺭﺩ ﺷﻪ ! ﺍﻟﺎﻥ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻋﺰﺕ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﯾﺎ ﺑﻬﻢ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩ !
---------
پــــــــسر : عشقم رمز فیسبوکت چیه ؟! دخــــــتر : تاریخ روزی که باهم دوست شدیم ! پـــــــسر : بیخیال من بهت اعتماد دارم عزیز دلم !!!!! )))
--------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:, | 11:26 | نويسنده : محدثه خورشیدی |