خدا

گفتم خدایا از همه دلگیرم.گفت:                                                      حتی از من.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    گفتم خدایا دلم را ربودند.گفت:                                                         بیش از من؟.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  گفتم خدایا چقدر دوری.گفت                                                                   تو یا من؟                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                گفتم خدایا دوستت دارم .گفت.                                                         بیش از من؟                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  گفتم خدایا تنهاترینم.گفت.                                                              پس من؟                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        گفتم خدایا آنقدر نگو من.گفت.                                                         من تو ام تو من؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, | 11:3 | نويسنده : محدثه خورشیدی |