این حادثه تلفات جانی نداشت و خسارات مالی فراوانی به خودروی مربی و این منزل مسکونی وارد آورد.

پلیس حین تمرین رانندگی زن ۳۰ ساله در زمان دوره آموزشی خود با برخورد به دیوار منزل مسکونی در نیو همشایر‌ آمریکا مربی را مجروح بساخت.

به گزارش تکناز به نقل از اسو‌ ‌شیتد پرس: زن ۳۰ ساله حین تمرین رانندگی با تغییر مسیر به ساختمان مسکونی واقع در کناره خیابان برخورد و متوقف شد.

رانندگی عجیب خانم جوان حادثه آفرید !+ عکس

مربی این زن ۳۰ ساله بر اثر جراحات سطحی وارده مجروح شد.

به گزارش این خبرگزاری در لحظه برخورد این خودرو ساختمان این منزل مسکونی صاحبان آن حضور نداشتند. امداد گران پس از حضور در صحنه تصادف خودروی فرو رفته در دیوار را بیرون آوردند.

 

خاطره علی كریمی از کمک به دزد برای سرقت ماشین
 
خاطره ای از علی کریمی نقل شده که در آن ناخواسته کریمی به دزد برای دزدیدن ماشین یک فرد کمک کرده است خواندن آن خالی از لطف نیست..
 

به گزارش جام جم؛ کریمی آن حادثهای را اینگونه تعریف کرده است: بتازگی فوتبالم را شروع کرده بودم که روزی بعد از اتمام تمرین به سمت منزل حرکت کردم. در راه فردی را دیدم که از من خواست ماشین اش را هل بدهم تا روشن شود.

من هم از روی انساندوستی، به او کمک کردم و چند قدمی ماشین را هل دادم. همین که ماشین استارت خورد، آن فرد بدون تشکر از من، گاز داد و رفت. خیلی دور نشده بود که متوجه شدم از پشت سرم یک نفر می دود و فریاد می زند: آی دزد... دزد را بگیرید... ماشینم را بردند...! همان لحظه فهمیدم به یک دزد کمک کرده ام تا اتومبیل فرد دیگری را به سرقت ببرد!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, | 19:17 | نويسنده : محدثه خورشیدی |