عشق

 

 

 

 

امروز دیگر از همان روزهاست ، بغض سنگینی گلویم را می فشارد چرا مثل ابر گریه نکنم ؟ چرا مثل ابر متلاشی نشوم ؟ اگر زندگی برای باور کردن و دوست داشتن است من مدتها باور کرده ام و دوست داشته ام .شاید احساس مرا در لحظه های بدی که می گذرانم نمی دانی و شاید کمتر بتوانی آنرا درک کنی و یا شاید اینطور باشد که آنچه می نویسم جز پریشانی چیزی از آن احساس نخواهی کرد . پس کمی خاموش می شوم بدون شک و تردید هر کس یک گل را بیشتر از گلهای دیگر دوست دارد . . . عزیزم ! باور نمی کنی آن گل تو باشی ؟ باور هم نمی کنی چیزی از قلب من کم بهاتر نیست ، و من حقیر ترا با قلبم خریده ام . یاد تو، اسم تو ، شکل تو و همه حرف های خوب تو در گوشم شب و روز زمزمه می کند و تمام لحظه هایم ترا می خواهند.
. . . عزیزم ، تو زبان عشق را خوب می شناسی ، تو هنر عشق ورزیدن را خوب می فهمی ، جز من و تو کسی در بین نیست ، اینجا حتی ثانیه ها هم فرار می کنند و انسان را با درد خود تنها می گذارند ، حتما می گویی کدام درد ؟ بله ، درد خواستن ، درد ندیدن تو ، درد حس نکردن گرمی دستهای تو و . . .
کاش الان پیش تو بودم ، به من بگو از چه راه قلبم را فریب بدهم تا بهانه تو را نگیرد ، نمی شود و هیچ راهی ندارد .
 

 

بالشت خودم را ترجیح میدهم،

چرا که شانه های امروزی مثل بالشت های مسافرخانه اند،

خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بودند!

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures 

می گویند عشق آنست که به او نرسی

و من می دانم چرا ...!

زیرا در روزگار من،

کسی نیست که مردانه عاشق شود

و مردانه بایستد...

ببینمت. . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . نامش چه بود؟ هان! باران. . .

باز با ;باران ; قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . .



 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دل عاشق

دلی درسینه دارم مست و عاشق

!!پـریشان گشته ام من در خلایق 

!!ز چون من بهتری پیـدا نمی شد 

!!که این دل در وجود من نمی بود 

خـدایا.. شـکر به درگاهت کنم من 

ز نــوری از وجـودت گـشـته در من 

چـو ایـن دل گـر نباشد در وجــودم

به خـاک پـست نمی ارزد وجــودم 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دل عاشق

دلی درسینه دارم مست و عاشق

!!پـریشان گشته ام من در خلایق 

!!ز چون من بهتری پیـدا نمی شد 

!!که این دل در وجود من نمی بود 

خـدایا.. شـکر به درگاهت کنم من 

ز نــوری از وجـودت گـشـته در من 

چـو ایـن دل گـر نباشد در وجــودم

به خـاک پـست نمی ارزد وجــودم 

 

مگه غیراز اینه ؟

حقیقت زندگی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 فروردين 0برچسب:, | 13:49 | نويسنده : محدثه خورشیدی |